11 Ekim 2015 Pazar

Ben ;)




Kısaca kendimi tanıtacak olursam "Evlat, eş, baba, öğretmen, yönetici, yazar ve tabii ki okur." yerinde bir tanım olur. Daha fazlası için devam ediniz. ;)

1985, Iğdır doğumluyum. Evli ve iki çocuk babasıyım. Çocukluğumu ve ilk gençlik yıllarımı Iğdır'da, üniversite yıllarımı Erzurum'da geçirdim. Kısa bir süre İstanbul'da yaşasam da şu an çekirdek ailemle Adana'da yaşıyorum.

İlk ve orta öğrenimimi Iğdır’da tamamladım. 2007 yılında Erzurum Atatürk Üniversitesi Sınıf Öğretmenliği Bölümünden mezun oldum. 2013 yılında Okan Üniversitesi Eğitim Yönetimi Uzmanlık Bölümünde yüksek lisans yaptım. 2014 yılında Anadolu Üniversitesi Kamu Yönetimi Bölümünü bitirdim. Hâlen Anadolu Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümünde eğitimimi sürdürüyorum.

2008 yılında sınıf öğretmeni olarak atandım. 2012 yılında MEB'de yöneticiliğe başladım. 2019 yılında kendi isteğimle yöneticilik görevimden ayrıldım. Hâlen Adana'da bir okulda sınıf öğretmeni olarak görevime devam ediyorum.

Çeşitli proje kitaplarının editörlüğünü üstlendim. 2010 yılında Milliyet Blog'da denemelerimi yayımlamaya başladım. Ayrıca 'Soner'in Bakış Açısı' adlı bloğumdan da aforizma ve denemelerimi yayımlıyorum. Yayımlanan Ötekilerin Hikâyesi adlı hikâye kitabımın yanı sıra yayıma hazır aforizma, öykü, deneme ve roman çalışmalarım vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yön tuşlarını kullanarak sayfalar arası geçiş yapabilirsiniz!

Bunlar da ilginizi çekebilir:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...